YA ALLAH


Salam.....
hehehe........hari ni nk post sal aku g KKI
ape tu KKI......????
Konsert Kesenian Islam anjuran EKSAH UMS.....
best sgt2.........pling best kumpulan Far-east....antara lagu yg dinyanyikan...of coz lagu NUR SYAHADAH.....like2....nk dengar lagu nye...click bwh ni ea

ni liriknye......
Tika terbuka hari
Cahaya yang cerah
Menerangi hatimu
Mulus terbias di wajah

Kau sambut dengan redha
Hadirnya hidayah
Nekad pendirian terungkai kalimah

c/o
Nur Syahadah menyinar kalbu
Murni seharum namamu
Hadirnya dicelahan
Kekalutan kalbumu itu

Nur Syahadah telah tertulis
Pada waktu dan juga takdir
Di antara seribu engkau yang terpilih

Sejernih embun pagi
Sebersih dirimu
Tanpa dicemari walaupun sebutir debu
Kekallah oh dirimu di dalam rahmat-Nya
Iringan doaku moga kau bahagia

Bridge
Akan ku bimbingmu
Sekadar yang ku termampu
Menyemai iman dan menuai takwa
Biar tak bertemu di gerbang mahligai cinta
Cukuplah sekadar teman yang biasa


Nur Syahadah menyinar kalbu
Murni seharum namamu
Hadirnya dicelahan
Kekalutan kalbumu itu

Nur Syahadah telah tertulis
Pada waktu dan juga takdir
Di antara seribu engkau yang terpilih

Bersatu Nur Syahadah di dalam syahdu?

Lagu : Naim_Fareast
Lirik : ITO Lara
kadang2 rase sedih gak.....nk2 lagi bulan puase nih...
adekah tuhan akan menerima keampunan dosa2 yg lalu???
mampukah aku melupuskan segala niatku terhadap dosa2 yg dlu????......mampukah aku menjauhi segala perbuatan yg pernah aku lakukan dlu??
Ya Allah, berilah aku petunjuk...sesungguhnya hamba Mu ini sangat lemah tika diri diuji dengan dugaan Mu Ya Allah....
sesungguhnya hati ku tidak mahu melakukan ape yg sptutnye...hamba Mu ini lemah Ya Allah...andai mase dpt diputarkan kembali, ingin aku jauhi segala2nya...aku perlukan cahayaMu Ya Allah.....aku malu ingin memohon keampunanMu Ya Allah......terlalu byk perkara yg aku ulangi tnpa mampu tuk mengelaknya.....walhal seringkali ku Mohon keampunanMu Ya Allah......berilah cahaya petunjukMu agar iman ku terpelihara...agar maruah yg ku bwa terjg dengan rapi Ya Allah....Hanya PadaMu ku bermohon......
Ya Allah,
kau berilah jodoh yg mmpu membimbingku Ya Allah,
yg mampu membawaku kejalan Mu....
jika yg ada bukan jodohku, maka kau jauhilah hati ku dari hatinya....kerana Kau tahu yg terbaek untukku Ya Allah...sesungguhnya aku insan yg lemah....

0 comments:

Post a Comment

::TLG CLICK TABUNG KAWEN SY::

Followers

 

Copyright 2010 i love u. This blog template designed by Creative Bytes.